luni, 31 august 2009

Astazi...

Astazi ploua...E o zi de toamna, numai buna de stat in pat cu o carte si un ceai...Astazi e ziua mea...M-am hotarat sa-mi numar binecuvantarile, inca o data, si sa fiu recunoscatoare pentru ce am primit in viata asta si, in special, in ultimul an.

Multumesc Universului, lui Dumnezeu, ingerilor, oamenilor, si nu in ultimul rand, mie insami, pentru omul care am devenit in ultimul an si pentru ca:

- a fost anul in care am lasat in urma multe parti false din mine si am descoperit ce trebuie sa fac in aceasta viata

- am "crescut" in relatia mea de cuplu mai mult decat altii in 10 ani (multumesc, Iubire!)

- am intalnit oameni deosebiti, pe care ii stiu de multe vieti, si carora le multumesc pentru ca mi-au aparut din nou in cale, sa-mi dezvaluie parti importante din viata si din mine insami

- am primit multe ganduri frumoase de la oameni pe care nu-i cunosc, nu i-am vazut niciodata, dar care mi-au spus ca le-am marcat viata prin munca mea

- am mai dat la o parte cateva foite din "ceapa" pe care mi-am plantat-o in interior, copil fiind, pentru a nu lasa pe nimeni sa-mi raneasca sufletul

- am invatat sa fiu mai autentica, mai relaxata, mai putin agatata de nevoile ego-ului si mai mult centrata pe ceea ce-si doreste sufletul meu

- am invatat sa-mi onorez spiritul si sa nu mai fac(atat de multe :)) actiuni in care el se simte constrans, abuzat si redus la tacere

- am vindecat parti din mine care trebuiau vindecate, am scos la lumina alte rani care trebuiau ingrijite, am produs rani in altii, am contribuit la vindecarea lor, am scos la lumina altele si tot asa

- am trait mai mult in prezent, am apreciat mai mult florile de pe drum, ploaia din geam, pasarile din copaci, zambetul copiilor din parc, sarutul iubitului pe obraz atunci cand ma machiez, grabita sa ajung undeva

- m-am iubit mai mult pe mine, insa, Doamne, ce lung e drumul iubirii de sine...

- am invatat sa-mi inteleg si sa-mi respect mai mult barbatul, caruia ii multumesc pentru fiecare moment petrecut impreuna si pentru modul in care scoate la lumina cele mai bune lucruri din mine

Multumesc, multumesc, multumesc! Pentru oamenii, cartile, filmele care mi-au iesit in cale si experientele pe care le-am vazut, trait, simtit sau imaginat!

Multumesc pentru darul minunat care este Viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu