sâmbătă, 29 august 2009

De ce imi place Aimee.ro?

Iata ce ne-a scris o admiratoare si sustinatoare a site-ului nostru, careia ii multumim din tot sufletul pentru sprijin:

"Am descoperit intamplator Aimee. Nu-mi propusesem si nici nu mi se facuse vreo recomandare in acest sens... Am scris pe blogul meu ca am descoperit Aimee si-mi place. Surpriza? N-a intarziat sa apara. La scurt timp, am intrat in comunicare cu Aimee. Norocoasa? Da, pentru ca mi-am creat sansa de a fi si eu descoperita si a ma intalni in comunicare cu ceea ce-mi place.

Versurile unui cantec interpretat de Beatles exprima foarte bine esenta si motorul Aimee: „All you need is love... it’s easy” (N-ai nevoie decat de dragoste… E simplu.”

De-a lungul vietii, ne intalnim in comunicare cu multe persoane, insa putine sunt cele care ne ating si sufletul. Avem o lista lunga de prieteni, dar una foarte scurta cu prieteni speciali, de suflet. Ce fericiti suntem cand atingerea iubirii ne inalta sufletul si spiritul! Stim atunci ca cineva acolo sus ne iubeste si ne simtim binecuvantati de Dumnezeu pentru persoanele si lucrurile pe care le avem in viata noastra.

Un prieten special mi-a spus ca atunci cand doua suflete se intalnesc si se ating in comunicare, in punctul lor de intersectie se naste o STEA. Ne intrebam atunci: De ce a vrut Dumnezeu sa ne atingem sufletele? Daca ne ascultam vocea interioara vom gasi raspunsul potrivit si astfel STEAUA isi gaseste numele intr-o comuniune ce extinde comunicarea, realizand conexiuni profunde la nivelul fiintei, echilibrandu-ne si armonizandu-ne plenar (mental, fizic, emotional si spiritual). O astfel de relatie este atat de rara, de aceea avem sentimentul ca traim MINUNEA in care suntem in totalitate noi insine si in contact totodata aici si acum cu partenerul nostru.

S-a nascut Aimee sub o stea norocoasa? Eu cred ca da. Cand vad ce frumos se dezvolta, nu pot sa nu ma bucur si sa ma intreb: Care este sensul iubirii? Sa dai nastere la ceva si sa muncesti ca sa faci acel ceva sa creasca. Sa crezi in tine, in celalalt, in puterea relatiei si energia sa creativa, sa-ti trezesti inima si sa o lasi sa calatoreasca pe calea iubirii constiente, cand viziunea comuna si practica includ calitati noi ce orienteaza cresterea spre a oferi si celor din jur inspiratie, bunatate, curaj, cunoastere, compasiune, intelepciune.

Calea iubirii constiente se extinde astfel in cercuri tot mai mari, dand un sens vietii noastre, ajutandu-ne sa ne dezvoltam potentialul propriu si calitatile cele mai frumoase, contribuind totodata la dezvoltarea celorlalti."

Virginia-Smarandita Braescu
Centrul de Training, Consultanta si Mediere
http://autocunoastere-dezvoltarepersonala.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu